lördag 25 juli 2009

Efter biltur kommer hemkomst

Omvälvande. Idag har jag lämnat min mamma Yessie, min moster Keno och mina två bröder som fortfarande var kvar hos min kennelmamma Karin. Jösses. Jag lämnade hela min familj och den välbekanta miljön!

De som hämtade mig var mina nya föräldrar, Karoline och Erik. Jag fick ligga i Karolines knä hela vägen till Västerås, en resa på 40 mil. Det var lååååångt. Kom till min nya lägenhet strax efter fem på morgonen... Och där väntade... TVÅ KATTER! Hur mycket nytt ska man behöva uppleva på ett dygn?! Men katterna var snälla och ska jag vara riktigt ärlig var det mest roligt att stifta ytterligare två nya bekantskaper!

Trots att jag sov största delen av tiden i bilen är jag riktigt riktigt trött nu. Så nu får det räcka för idag, nu är det sova som gäller!

Självklart kommer här lite bilder från dagen!

1 kommentar: