söndag 26 juli 2009

Träning, besök och present!

Hejsan alla!

Nu har jag varit i mitt nya hem i 3 dagar. Mamma och pappa gör sitt bästa för att jag ska lära mig bli rumsren men jag har iaf hunnit kissa inne 4 gånger. Först en gång på hallmattan, sen på parketten i vardagsrummet, sen på köksmattan och sen på madrassen till extrasängen som låg inne i sovrummet. Pappa har visst bokat tvättstugan imorgon bitti har jag hört... undra varför? :)

Pappa, han har förresten varit på släktträff i Bro. Det är nått han åker på varje år. Det fanns en fin labrador som hette Elvis där! Nästa år kanske jag får följa med och då kan han och jag busa runt! Längtar redan! Mamma har med andra ord haft koll på mig alldeles själv sedan igår förmiddag tills idag eftermiddag. Hon är trött :) Hon och jag har tränat lite "sitt", "nej-varsågod" och kontaktövningar (jag är också trött!). När pappa Erik kom hem lämnade hon oss i sticket och tog cykeln till spåret och sprang 7 km!

Väl hemma igen ringde mammas telefon och gissa vad?! Det var egentligen till mig, för det var A och R som ringde och de ville så gärna komma och titta på mig! Förstår verkligen varför, jag är ju snygg som få! ;) A och R hade med sig en present till mig, den bästa tänkbara! Om ni kollar på bilden nedan så förstår ni att jag är superglad!



Jag har också hunnit med att träffa min mormor och morfar! Och skaffat mig vanor! De tänkte jag berätta om imorgon!

1 kommentar:

  1. Jätteroligt att träffas. Det var ju liksom ett tag sedan. Lille Stefan är superfin och go´!
    =)

    SvaraRadera