måndag 3 augusti 2009

Sommarstuga

Hejsan alla!

Jag har varit i Karolines sommarstuga. Eller, det är ju hennes farmor och farfars men iaf :)

Det var superhärligt att ha en stor gräsmatta att leva rövare på! Jag sprang runt runt och hittade nya saker överallt. Vid tomten rinner en å och som en liten bonus hade de nyss röjt vass i ån, den var sååå god att äta på. Massor av lera fick jag i mig också.

Och vet ni?? Jag har badat för första gången... ! Helt oplanerat, det är nämligen så att jag har lite dålig koll på vart jag har mina tassar, så jag lyckades ramla i från bryggan inte mindre än 3 gånger!! Men jag kunde simma och hade schyssta föräldrar som fiskade upp mig :)

Vi sov över i stugan och när Karoline och Erik sov passade jag på att hoppa upp i soffan och lägga mig. Det var niiice att sova där. Erik såg dock lite förvånad ut när han hittade mig där på morgonen... undrar varför?! Det är väl rätt självklart att man vill ligga i soffan om tillfälle bjuds!

Här är iaf en bild från den lilla minisemestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar