lördag 7 november 2009

Vaccin

Hej alla.

Igår var jag ensam hemma med mamma. Pappa ville vara i Uppsala och slå runt så det var han. Mamma fick oväntat ta vaccin igår mot dendäringa svininfluensan. Hon har måttligt ont i huvudet idag och rör man hennes arm blir hon mycket bister...

Hon verkar vara på ett allmänt dåligt humör.

Om jag hade varit ett barn hade hon nog åkt med mig till doktorn för att plocka ut all knäck som jag har i öronen.... lyssna, ögonkontakt, lyda, vilja vara till lags och allt sånt är för närvarande totalt okända begrepp för mig. Däremot har jag full koll på vad som menas med att bita i allt man ser, plocka upp minsta kvist från marken och sen dra järnet, äta bajs av alla dess slag, dra i kopplet, inte reagera på mitt namn och totalvägra sitt. Stadga som var min bästa gren har jag nu börjat fuska med....

Jag kan inte för mitt liv förstå varför hon är så butter.....


Imorgon är det iaf utställning. Mamma har en röd tröja som hon kanske tar på sig... Det känns dock lite som att det inte kommer gå alls imorgon eftersom vi inte är direkt bästisar just nu. Jag är glad att jag har pappa som kan ta hand om mig... Dumma mamma!!!

Dessutom som verkar hon snöat in sig på följande... (hör av dig om det är en bild som du lagt upp och du vill ha creds för det) Dessa är tagna från nätet...






3 kommentarer:

  1. "binka binka lilla tääärna däää
    huuu ja unda va du ääää
    fjäcka lockan du mi tyyyn
    lik a mant i yyyn
    binka lilla täääna du
    annrts ta ja däääj!"

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Anette på mammas gata har gått kurs för Gerhard "vadunuvahanhettemera" i handling.

    Här är hennes sida
    http://aussiepojkarna.mittspejs.se/

    Fanns nå bilder under galleri och du kan ju säkert maila henne och fråga lite om du är nyfiken på mera :-)

    SvaraRadera
  3. Tatueringarna är STOOORA.

    SvaraRadera