fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys!

Idag hade vi besök här hemma!

Det var (som jag nog redan nämt) Karolines syster med familj (man å dotter och pumi-Siri) och Karolines föräldrar. Det innebar att vi var två hundar, två katter, ett barn och 6 vuxna hemma i den lilla tvåan!!

Siri och jag busade massor, jag var sååå snäll så snäll och hon var så snäll hon kunde med sina sylvassa valptänder! Vi har tyvärr inga superbra kort på oss två tillsammans än, men det kommer!!

Anledningen till detta fredagsmys var att Karolines pappa fått i presenta att gå och se Killer Queens i Västerås (Karolines mamma fick följa med hon också) så då passade de på att göra "en grej" av det.

Linnéa busade runt massa och byggde koja och lekte med dockvagnen. Hon gjorde även lite grimaser med sin moster (dvs Karoline). Det finns det bildbevis på nedan.

Medan Karoline föräldrar var på konsert så spelade vi BUZZ här hemma. Karoline är så pinsamt dåligt allmänbildad att hennes systers fästman ledde över henne (trots att han låg och sov i sängen tillsammans med Linnéa) Hur gick det till?? Karoline skötte hans kontroll och lyckades oftare gissa rätt med den än med sin egen...

Hur slutade det då? haha, Karoline vann två gånger i rad!! Otroligt... nästan mirakelstatus på det!

För övrigt är Siri den sötaste av flickor! Och hon lyssnar så bra på sitt namn! Imponerad!!

Här kommmer lite pics!




2 kommentarer:

  1. Siri är kanske inte världens sötaste längre då jag satt saxen i pälsen :-P

    //"Moster" Tess

    SvaraRadera
  2. Det ska börjas i tid med den oralmotoriska träningen ser jag.

    SvaraRadera