måndag 26 oktober 2009

Utbildning

Hej!




Hittade den här bilden på nätet! Den passar perfekt i dagens inlägg, jag tänkte nämligen berätta om två roliga saker som har med utbildning och framtid att göra!

Ni som hängre med vet att jag börjat på en ny kurs, det skulle vara en grundkurs, men blev väl mer en blandkurs med både valpar och äldre hundar... Dessutom var ledarna rätt buttra och så... Så Karoline och Erik började leta efter alternativ.

Så på tisdag nästa vecka börjar jag en ny kurs! På hundsteg.se kan man läsa om den. Det är deras fortsättningskurs i Västerås som jag ska gå. Det blir nog toppen!!

Men sen... gah, den stoooora nyheten är att iaf Karoline och jag ska gå en 8 veckor lång kurs i shaping/handling i vår, i Västerås, för ingen mindre än Gerard O'Shea!!!
Varje tillfälle är 4 timmar långt!

Så coolt!

Ses!

1 kommentar:

  1. Det låter spännande, men vad lång tid varje tillfälle är. Hur ska du och mamma/pappa orka hålla fokus uppe?
    Vem är Gerard O'Shea förresten?

    SvaraRadera