torsdag 22 oktober 2009

Gruppkram och tårslick

Idag var mamma ledsen. Jag ville ju självklart trösta så det blev både gruppkram och att jag "torkade" tårar med min slickiga hundtunga. För er som inte vet vad gruppkramen är så är det såhär att när mamma och pappa kramas så hoppar jag alltid upp och vill vara med! De har nu börjat kalla det för gruppkram så att jag ska kunna göra det på kommando - och låta bli när jag inte får nått kommando...

Undrar om mamma har lite för mycket att tänka på kanske...

Imorgon blir det iaf tacos och mys med Karolines föräldrar, syster, systerns fästman och deras dotter samt lillkusin Siri (en pumi-valp)

här är en länk till Siris blogg!!

http://siripiri-pumi.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Vilken tur mamma Karoline har som har dig, dina bröder och pappa Erik. Du ska veta att din mamma Karoline är en riktig pärla!

    SvaraRadera